2013. október 8., kedd

Díj

Sziasztok!

*leszegett fejjel besomfordál* Kaptam egy díjat. Hát, köszönöm, Beut Lora, drága vagy. :) 
Igazándiból rohadtul nem érdemlem meg, mert teljesen elhanyagolom ezt a blogot, meg az olvasóit, és tényleg nem tudom, hogy mivel indokoljam saját magamnak hogy van pofám ilyeneket kipakolni. Tényleg szeretném egyszer befejezni, de mostanában egész más témák foglalkoztatnak, és igazából tényleg minden hülyeséghez ihletem támad a világon, csak ehhez nem. De egyet megígérhetek, a blog nem fog elhalni, és nem szűnik meg, ha addig élek is, egyszer elhozom nektek a folytatást. 
Akkor térjünk rá a díjra.


9 válasz:

  1.  Bemutatnád magad pár szóban? - Baromi lusta. (Ez éppen két szó, ami egy pár, a bemutatkozásom a modulsáv alján megtekinthető.)
  2. Mi a terved a jövőre nézve. Író, műfordító, nyelvész és irodalomtörténész leszek, próbálok nem éhen halni, és lesz hat macskám meg egy papagájom.
  3. Miért kezdtél el blogolni? - A regényeimet szerettem volna publikálni.
  4. Szerinted milyen képességeidet kellene még fejlesztened? - Írásban a leíró képességet, amúgy pedig a rajztudásomat, mert van hozzá tehetségem, csak az írás miatt elhanyagolom.
  5. Ha újrakezdhetnéd az életed, min változtatnál? - Nem mennék abba az általános iskolába, ahova jártam, ezáltal nem válnék lelkileg megnyomorított, antiszociális emberré, és innentől kezdve úgyis minden egész más lenne, nem?
  6. Szoktál sportolni? - Nem túl intenzíven, de úszni rendszeresen járok.
  7. Mik a gyengeségeid? - Neki sem állok felsorolni....
  8. Mennyire tűröd a kritikát? - Ha jogosnak érzem, gyakorlatilag bármennyire, ha nem, akkor meg sajnos egyáltalán nem.
  9. Szeretsz csapatban dolgozni? - Brrr, nagyon nem.

11 kérdés:

  1. Volt valamilyen sorsdöntő fordulat az életedben?
  2. Mit tennél, ha hat macskával kéne együtt élned?
  3. Képes vagy beleszeretni valakinek pusztán a hangjába?
  4. Mennyire kötelezed el magad egy bizonyos stílus mellett?
  5. Hány blogot olvasol rendszeresen?
  6. Elvonja a figyelmedet, ha zenét hallgatsz írás közben?
  7. Képes vagy úton-útfélen nekiállni írni, vagy inkább otthon, nyugodt körülmények között ülsz neki?
  8. Van valaki, aki ellenzi, hogy írsz?
  9. Hiányozni fog a Vidámpark?
Küldöm:
Vacak 
Szilvi

És bárkinek, aki kitölti :)

Köszönöm, hogy kitartotok mellettem!

2 megjegyzés:

  1. Nahát, köszönöm szépen!
    Hamarosan ki is teszem.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Hiányzik a blogod én nagyon szeretem, és örömmel olvastam, hogy nem hagyod abba. :) Köszönöm a díjat, itt válaszolok a kérdésekre. :D


    1. Volt valamilyen sorsdöntő fordulat az életedben?

    - Igen volt, mikor kirúgtak a munkahelyemről, azóta sem találok melót, szóval azóta elég szar a helyzetem. :D

    2. Mit tennél, ha hat macskával kéne együtt élned?

    - Imádom a macskákat, szóval nem lenne gond.

    3. Képes vagy beleszeretni valakinek pusztán a hangjába?

    - Igen most is szerelmes vagyok két hangba is : Bruno Mars, Harry Styles.

    4. Mennyire kötelezed el magad egy bizonyos stílus mellett?

    - Sok fajta stílust szeretek, persze ez függ miről is beszélünk, de zenében, ruhában, könyvekben stb. mindent szeretek.

    5. Hány blogot olvasol rendszeresen?

    - Huh a tiéden kívül még úgy tízet.

    6. Elvonja a figyelmedet, ha zenét hallgatsz írás közben?

    - Néha, de általában zenét hallgatok és közben írok.

    7. Képes vagy úton-útfélen nekiállni írni, vagy inkább otthon, nyugodt körülmények között ülsz neki?

    - Csak itthon írok, máshol nem nagyon tudok. Nyugodtan csendben a legjobb.

    8. Van valaki, aki ellenzi, hogy írsz?

    - Nem, de nem is érdekel más véleménye.

    9. Hiányozni fog a Vidámpark?

    - Szégyellem, de egyszer sem voltam ott. :/ Így nem hiányzik, viszont szerettem volna egyszer eljutni...de már nem fog összejönni, max ha lesz egy új Vidámpark.


    Mégegyszer köszönöm, hogy rám gondoltál a díjjal kapcsolatban. És várom nagyon az új részt. :)

    xx, Szilvi

    VálaszTörlés